PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

charlies rea!

Jag kan ha räknat sekunderna som gick
Mellan ljuset, och åskans dån Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra ?

~

Hej bloggen! :)
Idag var det höstrea på charlies! :D
Och det värsta av allt (det var inte så hemskt egentligen ;)) var att jag hittade ett schabrak från Kingsland som jag letat efter rätt länge men det var inte på rean :P Sen köpte jag ingenting mer! ;o
Fast med tanke på att jag fick 2 sadlar för ett tag sedan så gjorde det inget ;)
Just nu sitter jag här och kollar på cristina sports schabrak som jag vill designa helt själv (:
Efter charlies idag åkte vi hem och åt lite och sen åkte jag och jusse o red :)
Och idag uootäckte jag hur tjock morris har blivit nu när han inte rids så mkt och fått en hel del mat! ;o Men han är sötast endå :)) Det var vell det..
Imon är det klubbhoppning i sävsjö jag ska hjälpa till och får jag betämma så flaggar jag helst! Jag är bra på det! (A) Och på söndag ska vi till hultsjö och hoppa lite :P
Nu måste jag sova! GOdnatt!
Pusshej! / jojjo.♥


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Jojjo, du äger på att flagga ;)

2009-09-26 @ 19:26:29
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vet! ;DD

2009-09-26 @ 19:28:32
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0