PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fredag hela veckan! :)

Hallo! :D
Äntligen fredag! Wiho!
Jag kan ju börja med att meddela er att Camaro går ute idag utan bandage! :D Vilken lycka!
Imon får jag skritta ut på honom! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D:D Kan inte beskriva med ord hur glad jag är!
Och förresten detta har jag inte heller skrivit. Bara för att Camaro är mycket bättre i hoven så upptäckte mamma igår morgon att han är svullen på.. ja vad ska man skriva? Ehm, "pungpåsen"? x] stackarn, han ser helt konstig ut! :< Men han skulle röra sig mycket och om jag nu kan börja skritta honom så är det ju bra! :)

Ikv ska jag och Leo titta på "Sommaren med Göran" på bio :) hihi.
Just nu funderar jag påvatt göra min design lite mer ljus? är trött på mörkt! -.-
Får vell se! :)

Hahaha, just det, jag glömde skriva att jag fått nya bästa vänner idag! :D
Det började så att jag och Leo skulle till zoo efter skolan medans vi väntade på bussen.
när jag går ut från skolan så kommer Therese. Hon jobbar med utvecklingsstörda barn.
En kille kom fram till mig och sa: Hej, jag tycker du är snygg! :D
jag: eh, du är ganska snygg du också! (Y'  heheh *svett i pannan* xD
Han: Tack! :D

Sen pratade jag lite med Therese igen och då säger Evelina en annan unge som är jätte söt såhär:
hon: Vad heter du?
jag: Johanna.
hon: aha....Vad trevligt! :D
jag: eh, aa okej! :P

Efter en liten stund så hörde jag Evelina slå till den andre killen lite på axlen med en liten förhoppning i rösten och sa såhär:
hon: fråga chans på henne! :D:D:D

Jag hörde detta och fick fullständig panik! :o tankar; nej? vad ska jag säga? han kommer bli jätte ledsen? Nej johanna du kan inte säga att du tkr om honom också för då har du honom efter dig föralltid! -.-
Men tack och lov så frågade ha mig inte! xD
Men sen när dom gått en bit så kollade han på mig lite hoppfullt och frågade sedan Therese vilken klass jag gick i! xD hahahaha, omg!

aja, ;) det var ju snällt av honom! ;)))
Nu ska jag gå! Hare!
puuusss!

Klas bästavän! (L''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0