PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

gårdagen.

hejsan ! :D
jag hann inte skriva igår. Men det hände en hel del spännande! :)
Det var ju så att jag skulle till dan's igår ist. Jag hittade jackan och provade men dom var alldeles förstora för mig. så vi åkte till jkpg som planerat. åkte först till charlies då vi BARA skulle lämna tillbaka lite grejer. Men såklart så tog det lite längre tid en planerat! haha, det kan inte hjälpas!
jag ska berätta för er hur denna dumma blondin såg fel och trodde hon kommit till himmelriket , hahah! xD
jag gick runt och kikade lite och en del fanns ju fortfarande kvar från rean. Hittade jättefina pessoa skydd med fårskin i fram + bak, till kanon pris! :D trodde jag..! xD tyckte det stog 100 :- och tänkte , guud jag måste ha dom! :D och sen när min minsta lilla syster kmr (8 år) och säger, "men jojjo, dom kostar ju 1000 kr! :o
jag trodde jag dog! xD hahahahah! blondin elr vad?! ;s
aja, jag har inte påstått att jag är smart! Men jag bytte iaf ut kingsland schabraket och dom som jobbade där sa att det inte var så konstigt att det inte passade för dom är så raka och det är få sadlar som de passar på. så henny, eftersom vi har likadan sadel så kan du ju tänka på det ifall du köper ett ;) hihi. jag köpte ist ett jättefint brunt jw :D det var as fint och dom beställde luva till det med så camaro kommer bli superfin! :D
sen blv det a6 :)) gick in på stadium och skulle kolla jacka där. hittade drömjackan, helt underbar! :D
så den blev det (: lägger nog upp bild lite längre ner! :) sen provade vi lite skor osv och hittade mina undrbara uggs! ;D och dessutom ett par supersnygga och helt underbart sköna fin stövlar! :D bild på stövlarna sen med kanske (: så det blev lite shopping, höstnagellack och en mascara hittade jag också förresten :D

idag var det konfa :p lite segt men idag var det roligaste (: men det är så långt och skriva så ni skulle nog tröttna! :P

idag red jag camaro som såg jättefin ut i benet idag! helt underbart, nu kan det inte vara mycket kvar! :D vi red över lite trav bommar fr att se hur han reagerade. han blv jätte glad och lyfte på benen jättefint! :D  johannn är lycklig! (L'

imon blir det att rida ut med elin pelin :D wie! det var ett tag sedan nu, blir kul med lite annat sällskap, roligt sällskap! hah.

På fredag blir det ensam hemma kväll då jag ska höra med leo och viktor om dom vill komma och underhålla mig (: hoppas på det !
Lördag - söndag ska jag och camaro på tömkörningskurs! :D wiho, hoppas på att han sköter sig och att jag lär mig! ;D hihih.

nu måste jag sova, jag orkar inte slänga in några bilder nu. kanske imon. hoppas ni vill fortsätta läsa iaf! (:
pusshej / jojjo♥


Kommentarer
Postat av: TEENA

JOJJO DIN NEGER! VARFÖR LÄGGER DU INTE IN NÅRRA BILDER?! VA?! VA?! VA?! fatta vad tråkigt om du inte lägger in bilder!!! va? va? va? FAN DU!

2009-10-01 @ 18:18:49
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: TEENA

JOJJO DIN NEGER! VARFÖR LÄGGER DU INTE IN NÅRRA BILDER?! VA?! VA?! VA?! fatta vad tråkigt om du inte lägger in bilder!!! va? va? va? FAN DU!

2009-10-01 @ 18:18:52
URL: http://bloggtina.blogg.se/
Postat av: Henny

Kul med så mycket shopping! Och okej, jag tackar för informationen angående schabraket. Men jag ska kanske ändå köpa ny sadel så då ska jag ha ett sånt ändå :D hihi.

Jag vill se lite bilder på grejerna jojjo ;)

2009-10-02 @ 13:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0