PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

imon blir det´...

... CHARLIES STORA HÖSTREA!!!! :DDD
Som vi längtat! haha. Känns som att mitt sparande av pengar i stortsätt kommer att gå åt imon, lite surt men snygga grejer blir det! :D
ska skriva lite vad jag ska titta efter.

* beiga (stavning?) ridbyxor helskodda från three crowns elr vad dom nu heter :)
* kil klack till stövlarna
* tävlings schabrak och snygga benskydd och helst matchande huva till :)) 
* stallkängor med stålhetta och några enkla chaps till (:
Det är det som behövs** men jag tror att jag hittar någonting mer, det vore lite lustigt annars ;P hihi.

Idag red jag först en liten runda i skogen och sen red jag typ 10 minuter i paddocken. Han var jättefin :D Duktig morris! :) På lördag ska han antagligen klippas, elr så blir det på söndag :)

JAg hade ju även 2 förberedda prov och 1 oförberett idag -.- Haha, på spanska provet var jag så nervös att jag fick träningsverk i benen efteråt, jag spännde mig i typ en timme ! -.- gutt! or not.. Men det gick nog bra! (:

Nu väntar duschen!
Pusshej / jojjo


Love is my drug, is my medicine.♥

Kommentarer
Postat av: Henny

Kul att du mår bättre! :)

Vi alla älskar charliesrean :D hoppas du hittar massa fint!

2009-09-25 @ 07:15:39
Postat av: viktor

tror jag skulle passa i beiga. lucka till hoppas du hittar nåt kul

2009-09-25 @ 19:17:11
Postat av: johanna

sv henny

ja! :) hahah jag hittade en grej! xd

2009-09-25 @ 23:13:21
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0