PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

lördag kväll

Hello ! :D

Jag känner mig ganska uppdaterad nu förtiden! ;D
Hoppas någon vill läsa också (: Det är ju en fördel!

Idag var det klubbhoppning i sävsjö. Jag flaggade! (A) wiho!
å gud va många stater det va idag, mot vad det brukar asså :) Det var lite jobbigt men jag fick ju hjälp med flaggandet så det gick kanon! :) Väl hemma från sävsjö red jag solros rundan med Morris :) Första gången vi red så långt och det verkar en så länge inte vara några problem! Efter det fixade mammi hans man och gjorde den stilig tills Emma kommer imon och klipper honom! :D Wiho!
Medans hon gjorde det så var jag duktig och smörjde hoppsadlen :) en tanke jag fick "när jag ändå är igång kan jag ju prova kingsland schabraket!" Det..asså jag är inte säker på om jag ska lämna tillbaka det?! Det är ju lite kortare än fårskinnspadden, och spännerna är typ för korta :/ vad tkr ni? om jag ska lämna tillbaka det så funderar jag på att ta och köpa ett jw elr eskadron? kommentera sötnosar! ' Jag bestämmer mig tills imon.

Jahaja, just nu sitter jag och lyssnar på typ världens bästa låt?! :) Love is my drug - John ME. jagälskarden.

Nu ska jag sluta!
pussen /jojjo♥





jagälskardig.'§


Kommentarer
Postat av: Henny

Hoppas morrisen blir fin efter klippningen :D

2009-09-27 @ 18:15:04
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: johanna

sv henny: han blev superfin! :)

2009-09-27 @ 22:57:07
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0