PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Måndag igen.

jag gillar inte måndagar :( Särskilt inte när jag har syslöjd och symaskinen krånglar! usch! :<
Men det finns en bra sak med dagens måndag :D
att jag ska få gå ner på dan's och prova vinterjacka! :D Det är så himla kallt ute nu förtiden, det blåser som om det vore strorm! :o

Tillbaka till igår.
Igår klipptes morris och ja jag vet att jag skulle lägga in bilder på mästerverket men jag glömde ta bilderna :P haha. Men han blev superfin iaf! :D
När Emma klippt både camaro och phu så skjutsade vi hem henne till växjö då vi även passade på att äta på historiens mest segaste MCdonalds! :o För det första var det inget folk och då menar jag typ mindre en 10 pers! :o och då behövs det ju inte mkt personal men harregud säger jag bara! :O Dom jobbade as långsamt och det tog typ en kvart att betälla ;o så ät inte där! xd haha.
Väl hemma var det sängen som gällde..trodde jag då det visade sig i mitt huvud, "nej vart är leos skåpsnyckel?" eftersom hon inte var i skolan i fredags så skulle jag ta hennes nyckel och ta hem lite arbeten till henne. har johanna tagit hem några böcker?
- jag vet inte? :s jag minns ingenting längre!
Och jag hittade inte den där förbannade nycklen..så typiskt mig!
men jag kollade i mitt skåp idag på morgonen och som tur va så fanns den där! ;) hahah, denna gången hade jag tur, elr leo hade tur! ;) hahah.
Och leo lovade min mamma att aldrig mer låna ut något till mig (A)

Imon blir det jkpg :D

I ♥ shopping
Ska kolla efter;
* Uggs
* finstövlar
* och hinner jag så ska jag titta efter ett par jeans på vila (;

red morris idag.
dt gick bra, han har verkligen myror i bena! ;o haha, min sötnos! <3

Måste sluta!
pusshej / jojjo♥


Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Kul att de blev fina med klippningen, och hoppas du hittade lite fint i jönköping :D

2009-09-30 @ 20:21:19
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0