PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ponnyridningen som gick as segt.

Hejsan!
Igår var det ridlekis (: gick bra och himla gott fika! Mariekex in my heart! :D
Efter det så åkte jag och elin hem och sen cyklade vi till stallet och red, kan ni fatta? jag red på camaro igår! :D<3
Underbart och han var inte det minsta halt! :D lycka! (L'
Sen sov Elin hos mig :) myyys (:
Idag så låg vi och drog oss i sängen alldeles för länge! -.- Eftersom vi skulle ha ponnyridning på IP. Men det gick ju endå. Synd att vi stod där i 2½ timme för typ 7 ungar -.- usch, en gång och aldrig mer för min del! haha.
Skulle ridit camaro idag också men sen så var det ju en hemsk mässa i kyrkan ikv! :(( Usch, mamma, jag vill inte gå dit! Och båda mina föräldrar ska med! :P
- pappa, du får en varning! Sköt dig!
haha. Jag tyckte att jag kunde få ta med mig hörlurarna till mobilen så jag slapp lyssna men det gick mamma inte med på hihi :P
Förresten, Jeffa har ju tävlat dressyr idag! Och hon vann ena klassen! :D

nu måste jag iväg på den där mässan!
Ha det bra!
Pusshej! (L''


Kommentarer
Postat av: Henny

Va kul att det gick bra med Camaro! :D

och vad kul för jeffa :D hälsa henne grattis!

2009-09-13 @ 21:33:03
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Elin

nej, ponnyridningen var ingen höjdare precis, det kom ju inga ungar!

2009-09-13 @ 22:03:16
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: johanna

SV:henny.

Ja det känns toppen ! :D

Ja det ska jag göra! :)

2009-09-14 @ 16:10:58
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: johanna

SV:Elin.

Nej, fy, en gång och aldrig mer! ;D

2009-09-14 @ 16:12:04
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0