PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Riksföl&Bröllopsduellen !

Hallo bloggläsare! :D

Idag var det uppstigning vid 09.00 för att sedan åka på Riksföl i vetlanda!
Det var intressant och det gick bra! :)
Efter det så åkte vi till donken och åt "lunch" hahah.. om man kan kalla de det?! ;) Gott var det iaf! :)
Väl hemma var det läxor som stod högst på listan :( Har kemi läxa tills på Tisdag och jag tkr att kemi är jätte lätt så det var inga problem! NOT!! Jag fattar ingenting! ;s Men eftersom jag råkat få med Leos häfte så råkade jag tjuvkika på några uppgifter! (a) Sen har jag ett svenska arbete som ska vara inne senast onsdag..*suck*
Aja, så är det. Allt kan inte alltid va som man vill! :/ fast det är vell ganska bra det också antar jag, höhö.
Nu ikv har jag umgåtts med min käre vän Elin :)) Vi hyrde filmen "bröllopsduellen!" :)) Bra film! :D Värd att se!

Idag har Camaro inte fått  penicillin men han verkar må bra endå! Jag ska visa er hur det ser ut och idag var det mycket bättre! :D Men det ser läskigt ut fortfarande.

Imon är det skola -.- Jag har verkligen ingen lust! :(( Usch!
Nähe, nu väntar sängen!
Lägger upp bilden på Camaros ben sen sticker jag! :)

lite suddig men det är en mobil bild.
Pusss j-j-johanna! :))




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad skönt att de börjar bli bättre:) Hur gick de på riksföl då?:)

2009-09-07 @ 08:01:43
URL: http://linneaannamatilda.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi får ta en till filmkväll snart! :) <3

2009-09-09 @ 20:48:58
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0