PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

arbete igen..

ja, håller fortfarande på med hjältar och hjältinnor och det har jag verkligen ingen lust med.
Jag vill ut till min bästa sjukling! :(♥
Tycker så synd om honom.

Men jag ska iaf vara med en stund på Sillan, vill ju inte bryta något nu tills jag ska iväg så känns rätt bra att bara vara med på framridningen ;)

Ska nog ta hand om min fölunge också som fyller hela 1 år på fredag! :)♥

nu måste jag jobba vidare!
Puuuuuuuuuusss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0