PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bildbomb! :)

Massa bilder från idag, red på banan ist för i gräshagen, vore surt om den trampades upp nu tills det ska komma massa grönt gräs!
Men alla mina fula miner kan ni vell inte kolla på? Kolla på min fina ponny ist!♥


hihi, lite ful igångsättningstrav! ;)




skritt paus ♥




hahah, busponny! ♥




älskar bilden! :D♥

Nu måste jag sova!
Natti och glöm inte kommentera nu!
puss söta läsare! =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud va fina ni är! :) <3

2010-04-13 @ 09:45:05
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Jag får försöka fixa det :)

2010-04-13 @ 13:46:37
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0