PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

blackijacki.blogg.se / nell perland.

Nu är gästbloggarn in da house, så här kommer en liten pesentation om mig och min ponny :)

Nell Perland heter ja, född -96 å fyller allstå 14 år i år. Lever i princip för min ponny och satsar allt ja har på min "tävlingskarriär" under ponnytiden.
Har ridit i 11 år, Blackie är min andra ponny. Min första ponny ja fick var en shettis på 86/96 cm (kommer inte ihåg) som ja fick när ja va 4 å sålde när ja var 9. Sen har ja gått på ridskola tills ja fyllde 12 å fick Blackie :)

Black Jack heter min ponny, är en maxad C och född -95. Är en korsningsponny importerad från Irland, och han var inte mycket för världen när jag fick honom...
16 juni -08 när ja fick Blackie va han omusklad, smal, helt utan hoppteknik och helt utan kondis. Felriden i 3 år och kunde knappt trava på fyrkantspåret. Men ja älskade honom över allt annat, och gör det fortfarande idag. Han har gjort otroligt mycket för mig, framförallt gjort mig till att va en självsäker och faktiskt ganska duktig ryttare. När jag fick honom så var jag osäker och rädd, vågade inte hoppa högre än 60 eller tycket inte om springiga hästar. Men med Blackie var det annorlunda, han litar jag på å bandet vi har idag är oerhört starkt. Jag älskar honom över allt annat, finns ingenting som betyder mer än honom.
Nästan 2 år senare nu från att vara en katastrofponny så har vi hoppat LA-hoppning och ska snart starta debutant-fälttävlan och LB-dressyr. Och jag har lärt mig att så länge kärleken och viljan finns, så kan inget stoppa en :)
det är nästan som en min häst-novell.










sometimes love comes around and knock you down. ♥

nåt speciellt ni vill läsa om? filmer/bilder eller nåt annat? :D

//N http://blackijacki.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

vilka härliga bilder :)

2010-04-26 @ 09:53:31
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0