PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bråttom

Hello, ska strax äta och sen kmr Mammi och skjutsar mig till skolan!
Hade sovmorgon idag, så passade på att ta den. Hade sån satans huvudverk, den är lite bättre nu iaf!

Hur som helst, igår var det US möte! Ett JÄKLIGT bra sådant om jag får säga det själv! :D
Men ni får inte veta vad det är, hihi! :*

Idag ska jag hoppträna sillan lite smått. Om jag orkar, jag hoppas det! :)
Och jag ska mysa med världens finaste ponny oxå! ♥

Nu måste jag äta!
Herrå ;)


fr. Vä. Cornell BG - Tornado BG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0