PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Frihetsdressyr

Tjosan i trosan! :D

Idag har jag varit i stallet fram tills nu, gud vilket härligt väder vi hade idag! :)
Vi började släppa ut hästarna.
Lastade sedan Tore och Cornell :P Tore var lite halvtjurig men bara man viftade lite med långpisken i luften gick han snällt på =) Duktig min lilla plutt är ♥

Red sedan ut en sväng i det underbara vårvädret! :)
Trevligt, hade gärna galopperat idag, men vi tog det ganska lugnt.

Efter det tog jag ner Sillan till rundkorallen och longerade henne en stund, sedan släppte jag henne lös och lekte lite med henne, sötan! :*

Nu har vi varit och handlat lite mat och snart blir det lunch! :) mm, är så hungrig!

Hörs senare!
Pusss!

Jag känner att jag har lite bloggtorka.. Någon som har förslag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0