PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jag älskar Camaro <3

Usch, dagen har varit mer en tillräckligt :'(
Visade sig att Morris hade ont i båda benen osånt, trodde det var spatt först!!! :S</3
Men rönkenbilderna var jättefina, tack och lov! ♥
Men allt slutade med att vi varit där i 4-5 hela timmar och Morris ska ha boxvila i två dagar och sedan gå ut i sjukhage i tvåveckor. Ska börja gå med honom i typ 20 minuter om en vecka.

Då är jag ju på prao så den veckan får mamma ta hand om honom..
Då kan jag åka iväg och tänka på något roligt iaf..

Imon blir det lite hoppträning med Sillan ist.

Är på dåligt humör nu, men tror jag bloggar lite mer senare!

kiss and love ♥


Du är den bästa jag har,
tänk vilken tapper kille jag har.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fy va jobbigt!

Men det kommer lösa sig <3

2010-04-13 @ 22:11:00
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/
Postat av: emeliehoppman

krya på honom :(

2010-04-13 @ 23:51:30
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0