PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jag var så trött helt enkelt!

Goddag!

Jag somnade vid 10 igår! :O Så inte så konstigt att jag vaknade vid halv 9..
Men iaf, träningen igår gick super! :D

Haha, visserligen satt jag på halsen en gång men jag kravlade mig tilbaka ganska enkelt och körde på igen! ;)
Ska visa er filmer senare men videokameran håller på att laddas.

Nu ska jag lägga upp bilder på camaro med hans nya grejer, mina såg ni på Tore-bilderna i förra inlägget - rosa strumpor och min nya jacka.




Nya lädergrimman, vad tycks? :)


älskling .


körde på glitterboots! :D Supersöta♥


Mitt älskade ländtäcke jag letat efter överallt så finnsd et i jkpg? hahah gud vad fel de kan bli ibland..



Detta löändtäcket fick jag av Charlies, mina systrar fick varsitt oxå. dom är så sjukt snälla där! ♥

Nu ska jag och jusse snart till värdshuset och äta lunch!
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0