PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Känner mig piggare! :)

Japp, det har hjälpt med alla konstiga mediciner och sömn! :) Mår mycket bättre, men är självklart inte frisk.

Jag har gått in i en slags depp period just nu. Min häst står på behandling i sjukhage på tre veckor! :( I år skulle vi klättra upp i klasserna och hela sommaren var bokad med massa tävlingar,läger osv. Men allt är förstört.

Visst, hösten har många tävlingar, men tycker ändå att det är speciellt med sommaren, det känns verkligen att det är sommar när det är massa tävlingar osånt.
Men, inte denna sommaren heller¨går som jag vill :(

Men det är ju inget någon kan råför. :/

Kommentarer
Postat av: Tina

heter och stavas depressionsperiod hehe ^^

2010-04-29 @ 20:24:18
URL: http://mintina.blogg.se/
Postat av: issa

sv: ja precis , den med bläs ;)

2010-04-29 @ 21:28:31
URL: http://iosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0