PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

nana kudden

Godkväll!

Är hemma, är jätteförkyld :(
Kolla rlite efter HOPPtävlingar :) Hittade en som borde passa, 1 maj. I Norrahammar taberg, var väldigt trevligt där i somras :) Funderar på om jag ska ta en LC och en LB? (vilket jag antagligen inte kmr "få" för min mamma xd) Lixom, höjden har vi ändå inga probem med?
Ska ta ett snack med mor sedan ;)

Ja, ni vet ju redan vad jag har gjort idag, så jag har vell inte så mkt att säga..
Mer än att jag faktiskt hittat lite saker på Hööks som jag inte skulle tacka nej till! :P


Eftersom Hööks är rena copycats!!! (hatar det egentligen!)
Men detta schabraket antar jag att det ska vara något liknande med lamicell och john whitaker schabraken..
Men eftersom jag inte vill lägga massa pengar på ett JW schabrak med amerikanska flaggan på men älskar färgerna, så tkr jag detta är en ganska perfekt lösning på det problemet? :)
Vad säger ni? Hiss eller Diss? :)


Behöver ett par nya skydd att ha hemma. Tkr det är rätt coolt att inte alltid matcha skydden ed schabraket utan att ha ett schabrak i exempelvis blått och ha bruna/svarta skydd som stämmer till sadeln! :)
Hiss eller Diss? :)


Nu måste jag strax sova!
Puss och glöm inte kommentera!

Kommentarer
Postat av: :)

Jag tkr båda va hiss! Schabraket va supersnyggt, och det med benskydden har du helt rätt i! Det behöver ju inte alltid va matchat med schabraket :)

2010-04-11 @ 00:08:56
Postat av: linda

JW schabraken har Storbritanniens flagga på sig, inte amerikanska... (:

2010-04-11 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0