PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sen kväll!

Hej mina fina läsare ♥

Idag har varit en av dom bästa dagarna jag varit med om kan jag lova er! :D

Vi åkte ju till jkpg somsagt..
Gissa vad min familj har införskaffat sig idag?
Jo, en systemkamera och en videokamera! :D Hur nice är inte det?! :D

Woho! Imorgon ska det fotas! Filma blir vell lite svårt, vet inte riktigt vad vi ska filma i så fall? Men man får ju bara testa lite! :D Blev sjukt glad! Nu kan ni bara vänta er massa snygga kort och superbra kvalitetsfilmer! :D

Sedan köpte jag själv lite grejer :)

Ett par chinos, eller det är jeans egentligen men jag ska använda dom som chinos ;)
Och en supersöt randig marinblå t-shirt! Ni kommer få bilder på detta imon, ville bara säga det ;)

Nu ska jag nog gå och lägga mig! :)
Sköt om er och glad påsk!
Kram♥


Supersöt bild på våran lilla bebis♥ Tagen idag med mobilen..

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Tack!

Några planer för dagen?

=)

Kram Savefors♥

2010-04-03 @ 10:17:04
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0