PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sjukt snyggt!

Åh, blir så shoppingsugen när jag är deppig..
Eller, jag gillar alltid att shoppa men det känns som det gör mig lite gladare när jag är depp :)?


Ser lite ut som en Emil i Lönneberga skjorta, tihi♥


Gillar skjortor/tunikor eller hur ni nu vill kalla det, älskar denna, ser så stilren ut!


älskar fääääärgeeen! (L)

Aja, detta gör mig glad en stund, men sen när jag kommer på att jag inte kan införskaffa mig detta så blir jag ju depp igen! :(

pusss sötnosar!

Kommentarer
Postat av: bianca

svar: haha hon är bara avundsjuk hon som skrev kommentaren, de är skitsnyggt! :)

jag har praktik i en butik som ligger vid travet där säljer dom lite sånna saker ;)

2010-04-13 @ 21:42:24
URL: http://biancabruni.blogg.se/
Postat av: Malin

De kläderna va inte fel =)

2010-04-13 @ 23:05:47
Postat av: Malin

De kläderna va inte fel =)

2010-04-13 @ 23:06:57
Postat av: Ebba

SV: Tack så mycket! :) <3

2010-04-14 @ 13:10:22
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0