PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sleeptime

ooooooh (gääsp)
Dags för sängen tror jag.
Hemma från festen redan vid halv nio kanske. Hade ju en hel del att göra så skönt att komma hem tidigt.

Morgondagens planer är vell rida ut sillan med karin och jeffa vid elva tiden och få emd mig allt som behövs därifrån !!!  Sen till Ullared en snabiis och kika efter något behövligt.. hatar ullared! verkligen! Men någonting man gilalr finns det alltid.
Sen vidare till Olivia och Emelie! :D<3

Jag hoppas att jag får en gästbloggare! Har inte fått tag på henne än.. :/
Vi får se, i värsta fall blir ni utan blogg update i en hel vecka. ne, lördag kommer jag blogga igen.

Men nu får ni sova så gott!
Imon fyller min älskling år! ♥
Trots du var en illiot som moster P säger så säger jag grattis! (L)

Kommentarer
Postat av: Moster P

illiot haha =)

2010-04-18 @ 02:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0