PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sovaöver dags!

Hey<3

Idag har det varit häst hela dagen..
Följde med Jenny till Björne och Pernilla red hästarna superfint!

Red morris sen när vi kom hem tsm med Elin och Jeffa.

Nu blev allt väääldigt kortfattat men jag ska hem till Jennie idag, herre gud det var ju skitlänge sen trots att vi bodde grannar ett tag! Men nu blev det av så dom kommer och hämtar mig strax! :)
Så ikv och imon blir det nog inte alls mkt update om det ens blir någon alls?!

Inte vet jag..

Ni får sköta om er sålänge och kommentera mkt så jag blir extra glad när jag bloggar igen! ♥

PUUUUUSSS!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

För att få gratis premiun behöver du bara

klicka på den här länken --> ( http://www.gratispremium.com/?ref=71100 )

svara på ngra få frågor och värva 6 personer! Hur värt som helst!!!



Du sparar in 100 kr i månaden och kan då lyssna på spotify offline, fast du inte har internet alltså! OCH bäst av allt! du slipper REKLAMEN!



Jag har fått premium nu :D

2010-04-05 @ 16:47:19
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Tack, det gick super :D <3

2010-04-06 @ 11:39:15
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0