PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

stalldag!

HAHAH! Gud vad roligt jag har hafft idag! :D

Igår kväll sov jag hos Matilda i lilla huset. Sov i sofforna och jag tog naturligtvis den kortaste soffan? Jag är typ ett huvud längre än Matilda ;) Fast hon frågade ju om jag ville byta, men då var jag för trött för att flytta på mig..

Idag på morgonen red vi ut en sväng. Jag på Sillan ♥, Matilda på Chiquita och Elin på Caffrey :)
Galopperade mkt och Sillan var superduktig! :) Plutt!

Efter det gjorde vi stallet :) Sen tog vi några borstar och gick ut i solen för att rykta Lusan, då passade jag även på att borsta lite på min egna lilla bebis som snällt står lös och låter mig rykta honom överallt! ♥

LUNCH

Med mätta magar av Jennys goda mat så samlade vi alla tre krafterna och bar ut alla hinder som legat på logen under vintern, och la' dom på fyrhjulingen som vi tre tjejer har haft grymt kul med idag!! ;ddddd
Hoppas Gustavs bensin inte tog slut (a)

Sen har vi plockat granris i trädgården, aa, typ de..

Just det, bärt hinder på hoppträningen för Lasse med! ;)
Nej jag var inte med idag, morris ska ju till...ja nu kan jag inte stava till det, men en tjej som ska kolla honom lite för han i hoppningen har visat en liten tendens att vara oren bak.. det får vi se , tror inte det är något allvarligt! :)



Japp, typ min dag :)) Nu ska jag sova, har lite huvudverk igen..
Imon kommer jag inte kunna blogga på hela dagen så förvänta er inget! Det blir kanske något imorgon kväll?


Mkt text, menmen,
PUUUUUSSSSS bästa läsare! ♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Tina

ååh! den man kan filma med va?! är as avis på dajj nu :<

2010-04-08 @ 23:03:24
URL: http://mintina.blogg.se/
Postat av: Sarah Hedengren

tipsa gärna om vad jag kan skriva om i min blogg! :)



Kraam sarah



sarahhedengren.blogg.se

2010-04-09 @ 14:37:20
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: vilma

var så lite!

Vad har du för en häst?:)

2010-04-09 @ 21:58:25
URL: http://viilmaa.blogg.se/
Postat av: vilma

jaha,gad va kul!:)

Visst är det Malin baryards häst?eller hon har väl iallafall tävlat den:)?

2010-04-09 @ 23:35:14
URL: http://viilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0