PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tack Nell! =)

Tack Nell för att du har bloggat åt mig denna veckan! :*

Nu tar jag över igen!

Hej på er! :D
Är somsagt hemma efter en underbar praovecka i Maa. Längtar redan tillbaka! =)
Men det var skönt att träffa min ponny igen♥

Morris har gått och blivit tokig nu när han får gå i en sådan liten hage och skrittas förhand 15 - 20 minuter per dag.. Han ser spöken överallt och är överpigg! Men vi gillar't! =)♥


söte ♥

På min prao har jag:
*Mockat
*Ridit på stallets största och enligt mig den snällaste hästen! =)♥
*Putsat
*Varit på hingststationen
*Varit med vid löshoppning
*Åkt flisbil! :D didli dildilodlo..martin shop ;) haha
*Varit med på hoppträning =)
*Ridit lektion

Ja, det är nog det tror jag.. =) Jätterolig vecka och jag tackar Olivia o Emelie och hela fadderullan för att jag har fått möjligheten att vara hos er! Verkligen jätteroligt och jag kommer gärna fler gånger! ♥
Här ser ni vart jag har varit! =)
http://oliviaoemelie.se



Nu är jag hemma hos mormor och morfar. Ska snart äta middag! Mmm, är jättehungrig!

Hörs senare!
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack själv för all hjälp! Du var en rolig prick! Lycka till med varbölden och med Morris! Jag skall hälsa att Jerker vill köpa er bil. =) Och tack för presenterna, jätte fina! Du är välkommen igen när du vill!

Kram

2010-04-25 @ 12:47:43
URL: http://www.oliviaoemelie.se
Postat av: Emelie

Vi ser fram emot att träffa dig igen! Ha det bra!

2010-04-25 @ 14:11:48
URL: http://www.oliviaoemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0