PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Us tjejer ♥ (Fia, du vet att jag älskar dig mest iaf)

Hihih, hej! :)

Har ni haft en bra dag? =)
Det har iaf jag, och här är det jag som är den viktiga! :D

Idag red jag och Matilda ut Caffrey och Cornelia. Det gick bra, hur underbar trav hade Caffrey inte då? Åh, jag ville aldrig sakta av! hihi<3
När dom var klara så tog jag in Morris och borstade honom och gjorde honom fin, han riktigt glänste! Så vacker är han min herre! =)

Sen var det dags för att åka transport, för Morris iaf. Åkte in till sävsjö och ja, Jessica kollade på honom och han markerade ytterst lite på höger bak, men vi ska typ åka till vaggeryd och göra en vanlig hälso kontroll på honom :)) Hon tyckte det var så kul att se en ponny i hans ålder vara så bra och jämt musklad överallt (a)

Då blev jag lite stolt faktiskt! :D♥

Sedan hem, eftersom jag absolut skulle fortsätta rida och hoppa tills vi fått en tid hos veterinären så passade jag på att hoppa med Matilda, Jenny tränade oss :)
Det gick sjukt bra, är jättenöjd, synd att jag glömde mina vantar i bilen, har blåsor i händerna nu! :(
Men jag är jätte nöjd endå =)


Sen blev det taco och filmkväll med us :D wiho!
Ja, jag säger bara att fia är bäst! ♥ Men jag gillar er andra också självklart, oroa er inte! ;) hihi

Imon är det dressyr tävling med laget, men jag ska inte vara med. Jag blev bortlotad denna gången :P Rätt skönt faktiskt, jag gillar inte ens att tävla dressyr.. eller gillar och gillar, det är ju kul när det går bra ;) men Imon hade jag helst bara varit ledig.. men, jag kan ju inte svika min systér eller laget :P

Så jag bör vell gå och lägga mig nu,
puuuuussshejj!

(tack för gulliga kommentarer♥)

 
// johanna


Kommentarer
Postat av: fia

Aw, Jojjogumman, du vet att jag tycker att du är lite bättre än de andra. ;)<3

2010-04-09 @ 23:45:01
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0