PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Goddag! :)

Gud vad roliga rubriker jag använder! NOOOT! xD

Tja!
Idag är det sista dagen på sommarlovet för min del :(
Känns ganska tragiskt faktiskt.

Jag börjar 9:an och det känns inte alls bra! Får hoppas att jag tar mig ur det här :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

nu har jag kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent, helt underbar!
om den ändå kunde slå in :) om vi hade haft pengar och tid så hade det varit hur bra som helst men
nu är inte fallet så, tyvärr. Fast jag har ju redan dom finaste hästarna♥ Men Sara är jag helt kär i.
Hon är underbar!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=380660 ♥

Hoppas jag hinner träffa henne igen innan någon köper henne, ska ju praoa hos Olivia och Emelie i september så hoppas för min skull att ingen har köpt henne då (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0