PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Gud vad jag kan! ;D

Hallå mina vänner! ;D

Idag har det varit en effektiv dag! :)
Jag har sprungit, gjort läxor på håltimman (händer inte varje dag;)), hem duscha, vart på en meningslös kurs som jag inte tkr gav någonting, red Morris vid halv tio eller nåt i tights och ridstövlar, sexii! ;D Höhö!

Så ja, jag tkr jag har varit himla effektiv idag! :D haha

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0