PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

home sweet home!

Hej sötnosar! ♥

Är hemma från skolan , sjukt seg dag! men men, sånna dagar måste man ju ha ibland oxå.

Ikv är det lite "träning" hemma, men jag ska inte vara med, jag ska rida ut i skogen ist :)
Han ska ju gå på banan imon, ska träna för karin! :D wiho!
Ska bli skönt att komma igång igen :)

Imon är det lixom typ, "dagen jag inte kommer kunna blogga någonting" dag :P så här ser schemat ut imon.

* Skola till 15.30
* Äta, byta om
* Till stallet, ska rida klockan 17.15 :O
* In med hästen och hem och duscha
* åka till Sävsjö på kräftskiva sova där.

Ah det är vad jag ska göra imon, stress stress stress!
Men ska blogga så mkt jag kan idag! :D

pryltips,outfits(?) o ah, typ nåt i den stilen! :)
Dagens ridoutfit oxå? får se hur det blir.

Nu ska jag åka och handla! :)
Puss / jojjo

Kommentarer
Postat av: Malin

nu va det länge sen vi fick se rid outfit ju :P

vill seeee =)

2010-08-26 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0