PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 3 augusti

Hahah, garvar bara jag tänker på det xD

Red en jätte lång runda, det behövdes kan jag säga, all den energin han hade idag var inte väntad! xD höhö
Han fick världens frispel typ för en räv som sprang iväg så jag är glad att jag valde dressyr sadeln idag så jag kunde sätta mig tillbaka riktigt ;) haha
Trodde jag skulle få galoppera hem för så fort jag fått ner honom i trav/skritt och försökte vända honom åt rätt håll igen så drog han ner huvudet hela tiden och studsade på sidan! xD hahah tok♥

Men sen gick det iaf :)
Travade lite oxå och hade honom i form för att jag skulle få mera kontroll på honom :) Han var jättefin! :D
duktig hest ;)

Han var så nöjd så när han fick komma hem och äta mat! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0