PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dag 1 – Presentera mig själv.Och 10 saker om mig

Hej! Jag heter Johanna Brogård, kallas vanligen för jojjo eller blondiiiee.
Jag är 15 år, woho! Glad och sprallig tjej som gärna syns och hörs för det mesta :)

Hästtjej ut i fingerspetsarna och lever för hästarna :)
Har 4 stycken i familjen men här i bloggen skriver jag om de 2 som är "mina" :)

Jag tävlar mest hoppning men även lite dressyr :)
Inte kommit så långt i ngt av det då ponnyn blev "skadad" mitt i tävlingssässongen tyvärr :(

Älskar också att fotografera!♥
Och kläder!

Så som en tjej ska vara?
Dock kan jag säga att jag är ganska "pojkig" i sättet :P och lite halvt i min klädstil :)

Ser du mig ngn gång när jag inte sitter på hästryggen så ser du mig med en kamera runt halsen :)

1. Glad
2. Sprallig
3. Rolig
4. Snygg
5. Blond
6. finastvänner.se
7. Älskar att matcha min ridutrustning "extremt"(posetivt)
8. Gillar att vara udda både i ridsporten och vardag :)
9. Databeroende
10. Bortskämd


Ha en fin kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0