PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dag 2 – Mina föräldrar

Min mamma och pappa är dom bästa som finns kan jag ju börja med :)

Mamma heter Jeanette och pappa heter Martin :)
Mamma är 34 år och pappa fyller 36 år nästa vecka :)

Dom driver ett lastbilsföretag som heter JB transport AB.

Mina föräldrar hade jag aldrig klarat mig utan, dom gör så himla mkt för mig så att jag ska hinna med allt och fixar stallet åt mig nästan varje dag, det är guld värt! Det tar tid ändå!

Vad ska jag säga mer? Hade somsagt inte kunnat ha hästarna om det inte vore för dom, den hjälpen är bästan för bra för att vara sann!

Mamma och pappa, jag älskar er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0