PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagens har gjort och ska göra

Hej fina läsare!♥

Idag vare skolan like always, intressant jag vet!
Fick reda på att jag ligger kvar på mitt G i syslöjd, puh! Det var en lättnad att höra kan jag säga! :D haha!
Jag är ingen hemma fru precis..

Så nu ska jag ge mig på att sy mina egna tights, perfekt enligt mig då det är suger att leta tights till mig som har 95 cm i innerbenslängd :O haha, mätte det idag, shit vad långt det kändes! xD
Så nu kan jag förlänga tightsen så att dom inte åker upp :D

Slutade ett idag, underbart. Men suger att ingen buss går förns 20 i 3 :( Men jag förhandlade lite med min lärare så jag kunde gå kvart över 12 till bussen som går halv 1 :D Så nu är jag hemma!

När jag har ätit och laddat kameran tänkte jag ut och fota lite när det är sådant strålande väder! :D

Förlåt för att ni inte fick bilder igår, idag kommer dom, jag lovar! ♥
Ha det bäst fina läsare!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jo jag mår bara bra, inte långt till jullovet nu ju =) Allt bra med dig?? Såg du Tores pappa i Globen i helgen? De gick ganska bra för dem ;)

2010-12-03 @ 15:40:33
URL: http://ladyhelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0