PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HAHA, vad är det för fel på mig?

OMG, någon som kan hjälpa mig att förstå vad som inte är som det ska i mitt huvud? x)

När jag läste kommentaren som Matilda skrivit i mitt inlägg "sankta lucia" så skrev hon, "23 dagar till julafton? :O"

DÅ kom det upp ett litet litet ljus i huvudet på mig! Vafan, 23? O_o Haha!

Vrf i helvete skrev jag 23? Okej att jag har problem med matten, men så jävla illa kan det vell inte va? xD
Ursäkta mitt hemska språk!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha :P Det gör inget! Jag vet ju att det kan vara lite rörigt ibland... HIHI :D

2010-12-13 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0