PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Julklappar! :D

Jättefin och mysig dag har det varit, verkligen! :)
Massa fina julklappar o allt är så himla mysigt helt enkelt :) Fixade stallet idag på förmiddagen oxå tillsammans med alla goa människor! (y' Underbart!

Här kommer bilder på mina underbara julklappar! :D







Jag har fått så mycket fint att jag knappt tror det själv!
Tusen tack alla! Ni är guld värda! :)

♥ Stövelväska från Kingsland - Mamma och pappa
♥ Mjukis barbapappa (älskar dom) - Justine
♥ Cd skiva "Så mycket bättre" (Bästa låtarna och bästa tolkningarna som gjorts) - Mamma och pappa
♥ Parfym (luktar helt underbart<3) - Billy (L)
♥ Dyon tyglar - Mamma och pappa
♥ Sjukt fint pannband - Mamma och pappa
♥ Presentkort på Ginatricot - Mormor och Morfar
♥ Pengar - Mamma och pappa, G-mormor, kenth o farmor Elsie
♥ Asballt armband - Jimmy, Linda och Dylan :)
♥ Tjockis strumpor -  Jenniefer
♥ Dyon chaps, det absolut bästa! :D - Mamma och pappa

Gah, fattar inte att allt detta är mitt.

Vad har ni fått i julklapp? =)


Kommentarer
Postat av: Line

Jag fick barbaskön då hihi ;))

2010-12-26 @ 11:07:44
Postat av: Lovisa

pannbandet e från Equipe :) om du inte visste det redan hese, så det när jag var i globen (=

2011-01-02 @ 22:22:47
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0