PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Kör en frågestund

Har en grym bloggtorka och jag kör nu en frågestund.

Hoppas ni har någon fråga :)



Och när jag hittade denna bilden blev jag helt galen! Gud vad jag saknar solen, Polly, sommaren! Och så blev jag grymt sugen på stor häst.. Det är jag alltid, men bara om jag får ha kvar Morris, vilket jag inte får om jag ska ha storhäst, då ska jeffa ta över honom -  NEVER!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fina ni är!! Men snart har du ju Tore som stor häst :) men bara säga till om du vill låna Polly igen hihi god jul!! Kram

2010-12-23 @ 20:57:42
Postat av: Michelle

Hej! Har du en charles owen hjälm? :P Jag ska köpa en ny sådan, men vissa säger att de töjs ut i storleken efter ett tag - stämmer det? :P



Tack på förhand , haha!

2010-12-25 @ 15:52:04
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0