PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 28 december

Red ut med Elin och Tuzzi :) Vi skulle ut och galoppera dom lite var tanken.
När vi skulle börja galoppera så sa vi att för att hästarna ska inte bli så starka så kör vi lite tempoväxlingar och lydnad =)

En stund innan det ser vi ett rådjur hoppa över vägen och hästarna blev lite småspända oså. Men vi tryckte fram dom och skulle precis börja trava, då skriker jag " ELIN, DÄR!!!!!! :O" Elin bara" haa? vad?"

I diket ca 2 m från Elin låg en liten liten rådjursbebis helt blickstilla! Den såg död ut, men jag visste att om deras mamma har sagt åt dom att ligga stilla där tills hon kommer tillbaka så gör dom det. Men den såg inte ens ut att andas! 

Men vi vände och när jag tittade bakåt efter en bit så rörde sig ett öra och den hade lyft upp huvudet lite så den var inte död iaf, jag hoppas bara att mamma kom och såg till att den fick mat senare! Annars lever den nog inte nu :(

Tbx till ridpasset!
pga av bebisen i diket så galopperade vi fram och tillbaka på en annan väg. Hästarna var galet pigga och Camaro trippade nästan hela vägen hem! Han var superfin i formen och det är synd att han inte är den hästen på ridbanan kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0