PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 29 december

Trände lite i rundkorallen :)
I början fick han dock göra lite vad han ville då jag försökte få lite fina kort på honom, vilket jag inte lyckades med speciellt bra, jag lyckades få urfula kort, alltid ngt..

Iaf, när jag började träna med honom så lyssnade han okej. Fanns mkt annat att titta på ;)
Men i slutet var allt superbra! Härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0