PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Reklambild :)



Detta är min reklambild jag pysslade ihop igårkväll. Det är ett skolarbete, men tänkte jag kan visa upp den här då jag är ganska nöjd med den förutom att jag är suddig. Men så äre när den enda hjälpen man har är en lillasyster på 9 år =)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

söt blogg =D

2010-12-14 @ 18:04:15
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0