PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

10 saker ni inte visste om mig!

Gör som alla andra :)

1. Jag har namnsdag 2 dagar i rad

2. Jag har fobi för fötter samt disktrasor!

3. Jag är extremt blond, man måste vara ööööövertydlig för att jag ska fatta..tro mig.

4. Jag har svårt att visa mina känslor

5. Jag är ganska katig

6. Blyg med nya människor

7. Pratglad om allt när jag lärt känna personen!

8. Jätte intresserad av foto och mode, både i ridsporten och vardagen!

9. Jag är ganska pojkig!

10. Jag är fett sugen på att bli vän med Johanna utanför datan ;D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ny tävling i bloggen! Var gärna med! http://minchrissan.blogg.se/2010/july/vinn-header.html

2010-07-21 @ 18:18:18
URL: http://minchrissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0