PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Chiquita 20 juli

Såld! :/ Jag är glad för Matildas skull samtidigt som jag blir lite ledsen över att jag inte kommer träffa henne mer! :( Men men, hon kommer säkert få det jättebra! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej letade efter bilder på chiquita och hamnade här på din blogg.det är jag som köpte chiquita. Hon har det bra och jag är jätte glad för henne.jag ska starta en clear round om 2 veckor på henne. det ska bli kul. jag har redan varit med på en hoppträning.

2010-10-13 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0