PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Gäsbloggar!

Som ni redan vet är Johanna borta över helgen, och har därför ingen möjlighet att blogga.
Jag antar att hon just nu, tittar på massa läckra hästar, samt spenderat sina pengar på dyra hästprylar.
Jag fick frågan om att fylla hennes blogg av bokstäver under tiden hon är borta.
Jag kan ju ge det ett försök iaf. Ni får stå ut med mig till Söndag då johanna kommer hem igen "fniss"

Nu är det upp till er att fylla bloggen med kommentarer!
Ser ni vad som fattas på bilden under orginal bilden?
Har ni tidigare lekt "finn fem fel?"
Det har ni säkert. Jätte enkelt.
Vissa saker är bortplockade på den understa bilden.
Berätta nu för mig vad som fattas.
Personen med mest rätt får en länk i bloggen :D

finn fem fel!

Skriver igen lite senare kanske, ha en bra dag!

xoxo / stina ♥


Kommentarer
Postat av: fancuu

skylt, skräp, d.i.f märke, lastbilen, femman (?)

2010-07-09 @ 17:30:55
Postat av: wilma

det röda märket på lastbilen xD

2010-07-10 @ 15:52:42
URL: http://dreamheart@bdb
Postat av: Ebba.

märket på lastbilen, och på skylten, skräpet på marken, märket på tröjan, men hittar ej femman "/

2010-07-10 @ 20:44:14
Postat av: Anonym

DET FINNNS INGEN FEMTE JU, blufffffffffffffff ;)

2010-07-10 @ 22:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0