PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

gästbloggare ;o

hejsan, jag fick i uppdrag av johanna att jag skulle gästblogga här nu under nån vecka (hur det ska gå det vet ingen) 
Hon är ju någonstanns i skåne, kommer inte nu ihog vart det var 'hehe' (a)

somsagt så kommer jag imorgon också åka på semester, men ska försöka skriva och uppdatera nån gång på dagen iallafall, jag är inte ett dugg intresserad av hästar och kommer då inte att skriva så mycket om just det om ni har förslag så kan ni hjälpa mig, har aldrig bloggat innan ;$ men det ska väl gå bra får vi la hoppas..

Imorgon åker bil+husvagn till falkenberg, som troligtvis kommer stanna till fredag, hoppas på sol och inte detta skitväder som idag, uschja! =(

ni kan la få ställa frågor, om ni vill det ;)


Hare gytt / Linnéa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0