PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm back, but the best is that he is back!♥

Hej vänner! Jag har hafft det underbart i falsterbo och jag är så glad att Stina gjorde detta åt mig! :) Hon kommer erbjudas som bloggare fler gånger!

MEN..
Idag har jag varit i helsingborg och kan ni tänka er hur lycklig jag är, när det inte finns något som är fel i benen på min älskade prins?! :D Hörde ni, han är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssk!!! :D<3
Camaro är frisk!<3 Det är bara att sätta igång honom lugnt o fint nu!<3
Idag ska han få bada! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul Jojjo!! vad glad jag blir för din skull !!! =)

2010-07-12 @ 20:09:04
Postat av: Mii-ss-an

Ååh, vad kul!! :D äntligen!! :D <3

2010-07-12 @ 20:32:09
Postat av: Stiiiiiiinnnna

åååh va kul att han är friskis johannnna :D

2010-07-12 @ 20:50:49
URL: http://stjina.devote.se/
Postat av: linnea

Åh gud vad skönt att höra gumman !<3 saknar dig :*

2010-07-13 @ 11:51:24
Postat av: fia

SKÖÖÖÖNT!

2010-07-13 @ 20:37:08
URL: http://sofialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0