PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jättefina saker! :D

Är inne och kikar lite på Horze hemsida! :)
hittade massa snyggt!

Till exempel det här:

Skitsnygga om ni frågar mig, långa ben oxå! STORT +! :D


Ser skitsköna ut, me like!




jättesnyggt att ha hemma oså :)


Älskar färgen! :D

Eftersom jag inte är så intresserad av att tävla dressyr men tanken är att jag ska göra det lite när morris är i full kondition, så vill jag ha ett vitt schabrak med brun passpoal eftersom sadeln och tränset är brunt :) detta schabraket är exemplariskt för plånboken då jag inte tävlar det så ofta somsagt!

Lätt att något av dessa exempel ska med mig hem efter falsterbo om dom nu ställer ut där? :P

hihi, nu fick ni lite och titta på :>

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja dom kommer stå där :D Det är min faster som kmr göra dt (y)<3

2010-07-03 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0