PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma

Hemma från Matilda idag :) Har varit jättekul och jag har dessutom spenderat en hel del rolig tid med både matilda och Malin! :D På lördag åker vi tre till Varberg! Vilka ska dit? :)
Ska bli jättekul iaf! :)<3

Vi tre åkte till jkpg en snabbis igår :) Fick lite shoppat på mina enstaka 200 :- :D
Luvan från hööks till mitt pessoa schabrak! 99:-
Linne från H&M. 99:-

Allt har somsagt varit väldigt roligt och jag längtar sönder till lördag!
Chiquita är hos Matilda nu och stannar där tills måndag var det är sagt. Det är nämligen några spekulanter som ska komma och titta på henne på måndag. :) :(

Lite blandade känslor där!

Kram.


Kommentarer
Postat av: M

ska bli kul i helgen!! =) hoppas bara de inte regna haha..

2010-07-16 @ 00:38:58
Postat av: johanna - En blond hoppryttare.

sv M: Det ska bli jättevarmt! ;)

2010-07-16 @ 12:53:12
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0