PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hemma och inte hemma..

Hej alla söta läsare!
Jag är hemma från träningslägret som varit underbart! Men nu ä jag hos mammas o pappas kompisar på lite midsommarfirande!

Lägret har somsagt varit toppen och sjukt roligt! Ni kommer få bilder imorgon skulle jag tro!
Det tråkiga är att Morris inte är frisk.. :'( Hans ak vila tills augusti. Men jag får skritta typ 20 minuter 1 gång i veckan.. lite posetivt iaf.. Tror han ska få åka till en annan veterinär snart. Får se om dom tkr likadant.

Jag har nu fixat en sommar ponny. Min vän Matilda har lånat ut sin ponny åt mig i sommar. Eller så länge tills den blir såld. Någon som letar Hopp D-ponny så vet jag en ;) tihi

Imorgon hoppas jag att min mamma kan skjutsa mig till vetlanda, lite sisådär med att köra efter midsommarafton hör jag.. Hoppas iaf, ska fota en massa tänkte jag, Matilda kanske ska med. :)

Nehe, nu har jag inte mkt mer att meddela för tillfället, hoppas ni har en fin midsommar afton!
Puuuuussssss!

Saknar plutt polly<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0