PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Simply the best

Polly heter egentligen Simply the best, vilket jag kan hålla med om (a)
Blev helt kär i hästen, seriöst<3




fina polly♥

Nu ska jag tvätta bort allt smink oså och sen fick jag reda på att jag antagligen kommer få tävla phu på söndag, Lb:0 och LA:1 vilket resulterar att jag aldrig har tittat på dom programmen innan och stallbacken laggar.. hmm, hur gör jag nu?

whish me luck!

Godnattt finaste läsare!<3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken tur du gillar polly annars hade de nog blivit tråkigt på lägret ha ha Men kan lååva! Hon lever inte alltid upp till sitt namn ha ha

2010-06-05 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0