PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Sommarskola

Jag går somsagt i sommar skola nu i 10 dagar.. Eller jag ska egentligen göra det fast jag ska bara gå 6 dagar då nästa vecka är lägervecka! :D

Jag går i sommarskola för att jobba upp mitt mattebetyg, eller få ett riktigt G. Har svårt för det och har fått uppgifter att klara bråk och procent.. Inte det roligaste men jag lär mig..

Jag har faktiskt aldrig kommit så långt på 2 dagar som jag gjort på domma. Jag har nu på 2 dagars matte nötande gjort 8 A4 sidor matte. Ca 60 upg.

Jag har kanske gjort 20 upg på 1 månads lektioner i vanlig skola xD Lite stolt faktsikt ;)

Imorgon ni som har smålandstidningen tror jag att jag ska stå med där, bilder oxå ;) höhö, då kan ni läsa vidare om vad jag tycker ;) * Vem har gjort att du hamnade här eller är det du själv? -  FÖRÄLDRARNA *
hahah

Nu vet ni!
Tusen kramar! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va duktig du är Johanna,bra kämpat!!

Har ju ingen tidning..men får kika i mammas sen=)

Kram på dej!!

2010-06-20 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0