PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Suck...

Denna sommaren ska jag inte titta på alla fina häst grejer och kläder, tävlingsset osv.
Jag har lixom ingen ponny att rida på förns i augusti om det är illa?
Om veterinären inte har ångrat sig så ska han vila 2 månader från imorgon. :(

Då finns det ingen anledning till att handla massa om man endå inte kan använda det.
Tyvärr! Visserligen, falsterbo är om 3 veckor, då kanske jag handlar såklart. Men inte annars.

I sommar kan jag faktiskt lägga lite ´pengar på mig själv, till de där kläderna som man gärna vill ha men.. Nej jag vill hellre spara till (..) åt morris ist. Denna sommaren kan jag spendera de pengarna åt mig själv!




Du är mitt liv, du är som luft, utan dig kan jag inte leva.

Ingen som har en hopphäst som är lugn och trygg och hoppar allt att låna ut tills augusti?


Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Bloppis på bloggen, märkes saker säljes billigt

Fin polle :) kolla på hastnet på foderhästar m.m :)

2010-06-21 @ 11:39:23
URL: http://fridaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0