PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Charlies :)

Godmorgon på er ni som är vakna!
Det är inte ofta jag är uppe så här tidigt självmant! :o
Men kan ju bero på att jag gick ovh la mig halv 11 igår, det brukar inte vara så xD höhö

Idag blir det Charlies häst och hund i jkpg iaf :) Hoppas det finns något kvar :)
Jag har en del pengar men ska beställa hem ett tävling set och sen har jag en tröja jag är riktigt sugen på...
Det är jobbigt när pengarna försvinner så fort :(

Men men, jag får jobba i sommar :)
money money money<3


hunnybunny :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0