PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Fotografering

Bilder från ikv :)


Aw, älskar bilden, så himla söta! ♥ Hahah min mössa failade lite men..



Tog även några på Teo när jag kom hem :))


Hahah, klaga inte på att dom är suddiga, jag har upptäckt att det är väldigt svårt att fota smådjur eftersom i detta fallet han vägrar titta in i kameran och vara stilla! xD



Allt för denna gången :)
Kommentera nu hur söta mina hästar är oså :))

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

haham vad roligt :p,

hoppas hon sköter sig nogorlunda ^^

sillan är sööt iallafall :)

2010-05-26 @ 21:16:28
URL: http://wilmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0